1)1992: Ατομική, θέμα "Ζωγραφική Προσέγγιση σ΄ένα Ποίημα", από το Άξιον Εστί του Ελύτη
2) 1992: Αγ. Παρασκευή "Πνευματική Εστία Τ. Τρανούλη"
3)1993: Ομαδική, Ελάτεια Λοκρίδος, Φθιώτιδα, Αίθουσα Εκδηλώσεων Δημοτικού Σχολείου, στα πλαίσια Αρχαιολογικού Συνεδρίου υπό την αιγίδα του ΥΠΟ
4)1993: Ομαδική, Μουσείο Μπουζιάνη, Δάφνη
5)1994: Ατομική,"Ζωγραφική Προσέγγιση σ΄ένα Ποίημα" από Ποίηση Καβαδία, Σεφέρη, Ελύτη, Θεογονία Ησιόδου και δική της, Αίθουσα"Παρνασσός", ΠλατείαΑγ. Γεωργίου Καρύτση, Αθήνα
6)1994: Ατομική, "Θέμα Χριστούγεννα", Hotel Mare Nostrum, Βραυρώνα Αττικής
7)1995: Ατομική, "Ζωγραφική Προσέγγιση σ΄ ένα Ποίημα" από τη Θεογονία Ησιόδου, Ποίηση Γ. Ρίτσου, Ο. Ελύτη, στο Μέγαρο Λόγου και Τέχνης,Αίθουσα Θωμόπουλου, Πάτρα
8)1995: Ομαδική, Πύργος Δουκίσης Πλακεντίας, Πεντέλη Αττικής
9)1995: Ομαδική, Λισαβώνα Πορτογαλία, θέμα "Το δέντρο της ζωής"
10)1997: Ομαδική, Υμηττός , Αίθουσα Εκδηλώσεων στο Δημαρχείο της πόλης, στα πλαίσια της γιορτής για την ημέρα της μητέρας
11) 1999: Ομαδική, Ζάππειο Μέγαρο, Αθήνα,, 5η Πανελλήνια Έκθεση Ζωγραφικής - Γλυπτικής
12)1999: Ομαδική, 1ο Φεστιβάλ Αστρολογίας κι εναλλακτικών δρόμων (διοργάνωση απ΄το περιοδικό Astra και Όραμα), θέμα "Πλανήτες"
13)2000 -2010: Μόνιμη έκθεση στο Εργαστήρι Ζωγραφικής Νότα Κυμοθόη,Υμηττός, Αττική
14) 2000: Ομαδική, Κέντρο Τέχνης "Θάνος Τράγκας", Αθήνα
15)2005: Ομαδική, "Παναιτώλιο Νέας Ιωνίας" Ιωνικές Μέρες 2005
16) 2006: Ομαδική, Ίδρυμα Πολιτισμού κι Εκπάιδευσης "Ανδρέας Λεντάκης", Αθήνα
17) 2008: Ομαδική, Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, με θέμα " Περιβάλλον" υπό την αιγίδα της Unesco
18) 2009: Ομαδική, Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά, με θέμα " Ελιά", υπό της αιγίδα της Unesco
19) 2009: Ομαδική, Hotel Hilton, υπό την αιγίδα της Unesco
20) 2016: Ομαδική, Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας, Αίθουσα "Αρχαίας Αγοράς", θέμα " Αναζητώντας Εικαστικά το Λόγο"
(διοργάνωση από τον Όμιλο Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων)
21) 2017:Ομαδική, European Centre Contemporary Space Athens, Μητροπόλεως 74 Πλάκα, Αθήνα, με θέμα "Διαρκής αναζήτηση" υπό την αιγίδα του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος "Ο Απελλής"
22) 2017:Ομαδική, "Street heArt", Πεζόδρομος Βύρωνος, Λαμία, υπό την αιγίδα του Σ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., 29-30 Ιουνίου 2017
23) 2017: Ομαδική, στον "Ελληνογαλλικός Σύνδεσμος Αθηνών", Πλατεία Κολωνακίου 2, Αθήνα, υπό την αιγίδα του Συλλόγου Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος "Ο Απελλής", 8-12 Νοεμβρίου 2017
24) 2017: Ομαδική, "1η Smart Θεσσαλονίκης" στην "Govedarou Art Gallery", Γ.Παπανδρέου 5, Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με τονΣ.Κ.Ε.Τ.Κ.Ε., 13/11/2017-15/12 2017
25) 2018: Ομαδική, Μουσείο Εθνικής Αντίστασης, Ηλιούπολη Αττικής, με την Ένωση Καλλιτεχνών και Λογοτεχνών Ηλιουπόλεως 16/2/2018 -18/2/2018
26) 2018: Ομαδική, Αιγυπτιακή Πρεσβεία της Αραβικής Δημοκρατίας στην Αθήνα με την Ένωση Καλλιτεχνών και Λογοτεχνών Ηλιουπόλης (1/3/2018-12/3/2018)
27) 2018: Ομαδική, Αίθουσα εκδηλώσεων Δημαρχείου Υμηττού, στον Υμηττό, Αθήνα με την Ένωση Καλλιτεχνών & Λογοτεχνών Ηλιούπολης (21/3/2018- 26/3/2018) με την Ένωση Καλλιτεχνών & Λογοτεχνών Ηλιούπολης στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Ποίησης
Έργα της βρίσκονται σε χώρους πολλών συλλεκτών. Ζωγράφισε επαύλεις και τοιχογραφίες σε τουριστικές περιοχές της Ελλάδας, αλλά και στο εξωτερικό. Η Νότα Κυμοθόη είναι μητέρα δυο παιδιών, τα οποία φρόντισε και μεγάλωσε μόνη της, ως μονογονιός. http://artnotakymothoe.blogspot.gr
Στη Λογοτεχνία παρουσιάστηκε με Ποίησή της που ακούστηκε από τον Μάνο Χατζηδάκι στο Γ΄ Πρόγραμμα της ΕΡΤ, όταν ακόμα ήταν μαθήτρια στο Γυμνάσιο. Δημοσίευσε Ποίησή της και Δοκίμια σε διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά, συμμετείχε σε Ημερίδες και έκανε Διαλέξεις εντός κι εκτός Ελλάδας.
Έχει γράψει κι έχουν δημοσιευθεί βιβλία της με Ποίηση, Μυθιστόρημα, Ιστορική Έρευνα και Δοκίμια.
Έχουν εκδοθεί και κυκλοφορούν τα βιβλία της:
1) Φως και Σκοτάδι (Ποίηση), εκδόσεις Διογένης 1990
2) Οιμωγές (Ποίηση), εκδόσεις Διογένης 1991
3) Δίψα και Σιωπή (Ποίηση), εκδόσεις Διογένης 1992
4) Λεύκωμα ΄95 (Ζωγραφική Ν. Κυμοθόη), εκδόσεις Ακάδημος 1995
5) Ιύζουσα νήσος (Ποίηση), εκδόσεις ΑΘΗΝΑ 1995
6) Ερώ, (ΕΡΩ Σύγχρονη Ελληνική Ποίηση) εκδόσεις Ιωλκός 1999
7) Η Δρασκελιά του Ήλιου Ο επίγειος Θεός της Ινδίας (Μυθιστόρημα) εκδόσεις Χρήστος Ε. Δαρδανός 2002
8) Η Λύτρωση (αληθινή ιστορία) εκδόσεις Ίαμβος 2006
9) Η Λύτρωση (αληθινή ιστορία) εκδόσεις Ίαμβος 2007 β΄έκδοση
10) Ομιλία Παναγιώτας Κυμοθόη Ελάτεια Λοκρίδος (αυτοέκδοση) 2004
11) Ελάτεια Λοκρίδος (Ιστορική Αναδρομή) εκδόσεις ΑΘΗΝΑ 2004
12) Μάτια Χλόης (Ποίηση) εκδόσεις ΑΘΗΝΑ 2009
13) Το Λ των λέξεων και του Λόγου (Δοκίμια) αυτοέκδοση 2009
14) Το ιερό ποτάμι (Ποίηση) εκδόσεις ΑΘΗΝΑ 2010
15) Το Λ των λέξεων και του Λόγου (Δοκίμια) εκδόσεις Οι Αινιάνες 2017
Ποίησή της μεταφρασμένη στα Ιταλικά το 1992 αποσπά το βραβείο "Oscar di Bari Bruno Euroconcorso di Poesia, Prima Classificata", δηλαδή Α΄ Κλασική Ποιήτρια της Ευρώπης. Ακολουθεί βράβευσή της στο "19ο Premio Internazionale di Poesia Sicilia", "Premio Internazionale di Poesia Calentano" στην Ιταλία. Ποιήματά της έχουν μεταφραστεί σε Αγγλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Γερμανικά και Σανσκριτικά. Μέρος του ποιητικού βιβλίου της "Ερώ" μελοποιείται από τον συνθέτη Ι. Μπενάκη με τη συμφωνική της ΕΡΤ και κυκλοφορεί σε CD με τον τίτλο "Γαλαξίας Νο 2".
Τα βιβλία της Νότας Κυμοθόη έχουν δεχτεί πολλές και καλές κριτικές από επιφανείς προσωπικότητες των Γραμμάτων! Αναφορές για το έργο της έχουν γίνει σε εφημερίδες και περιοδικά, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, σε συλλογικές λογοτεχνικές εκδόσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει πολλάκις βραβευθεί κι επαινεθεί για το έως τώρα λογοτεχνικό και εικαστικό της έργο.
Το βιβλίο της "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" εκδόθηκε το 2017 κι έχει παρουσιαστεί στην Αθήνα στις 13 Μαρτίου του 2017 και στη Θεσσαλονίκη στις 13 Δεκεμβρίου του 2017. Τα περισσότερα από τα Δοκίμια αυτού το βιβλίου της, δημοσιεύθηκαν στην εφημερίδα Αδέσμευτος της Πάφου και στην εφημερίδα Ελληνικά Νέα της Αμερικής.
Η Νότα Κυμοθόη είναι μέλος στον Όμιλο Φθιωτών Λογοτεχνών και Συγγραφέων, στην Ένωση Καλλιτεχνών και Λογοτεχνών Ηλιούπολης, στον ΣΚΕΤΚΕ, στο Σύνδεσμο Εικαστικών Καλλιτεχνών Ελλάδος Ο Απελλής, μέλος στον Εκπολιτιστικό Επιμορφωτικό Σύλλογο Υπαταίων Οι Αινιάνες.
Έχει συμπεριληφθεί ως Λογοτέχνης στην εγκυκλοπαίδεια του Χάρη Πάτση, στη Wikipedia, σε πολλές Ανθολογίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και σε ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.
Η Νότα Κυμοθόη ενδιαφέρεται για τον άνθρωπο, για τις αξίες κι αρετές της ζωής, για τον πολιτισμό, τις σχέσεις των λαών και το περιβάλλον με δράσεις μέσα από την ζωγραφική και τη λογοτεχνία.
Σωκράτης Δεληβογιατζής, Νότα Κυμοθόη, Νίκος Παπαγεωργίου
Για το βιβλίο της Νότας Κυμοθόη μίλησε πρώτος ο Διδάκτωρ Φιλολογίας Νίκος Παπαγεωργίου, σπουδαίος αναλυτής στο χώρο των ελληνικών γραμμάτων και του βιβλίου στην Ελλάδα και είπε: "Η Κυμοθόη πλάθει λέξεις, πλάθει ιδέες και δημιουργεί ένα σύμπαν ολόκληρο, στο οποίο μας προκαλεί και μας προσκαλεί να εισχωρήσουμε...'Εγραψε όλα αυτά τα δοκίμια που δημοσιεύτηκαν στον Αδέσμευτο της Πάφου...Το βιβλίο της αυτό είναι καρπός μελέτης σε βάθος...Ξέρει πολύ καλά τόσο την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, με όλες τις αναφορές που κάνει στον τρόπο σκέψης των αρχαίων, αλλά μπορεί και συζητά με χαρακτηριστική άνεση καίρια θέματα της χριστιανικής πίστης και λατρείας. Θαυμάζει κανείς στο έργο της συγγραφέως την εμβρίθεια, την πολυπλοκότητα της σκέψης, καθώς και τη μαεστρία με τον οποίο χειρίζεται το υλικό της. Δεν είναι στοχαστικά όλα τα δοκίμια, δεν είναι μια περιδιάβαση στον χώρο των ιδεών. Είναι και αποδεικτικά με επίκληση στη λογική και την αυθεντία, προκειμένου να πειστεί ο αναγνώστης για την ορθότητα των γραφομένων...Κλείνοντας θα ήθελα να αναφέρω πως τα κείμενα αυτά είναι απαιτητικά αλλά μας ανταμείβουν. Είναι θέματα που μας αφορούν όλους, είτε η ελευθερία, είτε η πίστη, είτε η αγάπη, είτε η ευτυχία. Και σε αυτά τα θέματα η συγγραφέας παρουσιάζει τη δική της δοκιμή στον Λόγο. Τον Λόγο ή μάλλον "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" που μας οδηγεί σε νέες περιπέτειες, σε νέα μονοπάτια, σε νέους δρόμους. Έθιξα μερικά από τα πολλά (238 χορταστικές σελίδες είναι το βιβλίο) θέματα που πραγματεύεται στο βιβλίο της και χαίρομαι πάρα πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσε να διαβάσω, να μάθω, να ταξιδέψω μέσα στη σκέψη της και την ευχαριστώ θερμά γι΄αυτό"
Σωκράτης Δεληβογιατζής και Νότα Κυμοθόη
Ο Φιλόσοφος Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Σωκράτης Δεληβογιατζής αναφέρθηκε στη φιλοσοφία και στις νέες ιδέες της Νότας Κυμοθόη για θέματα θρησκευτικά, κοινωνικά και πολιτικά προς συζήτηση, τα οποία καταθέτει στο βιβλίο της η συγγραφέας. Τόνισε τη δύναμη γραφής της συγγραφέως με τη σπουδαία γνώση που μεταδίδει μέσα από τα δοκίμια αυτά. (περιμένοντας την απομαγνητοφώνηση της διάλεξης του Φιλοσόφου Καθηγητή, θα αναφερθούμε πάλι στο θέμα αυτό).
Νότα Κυμοθόη
Η Νότα Κυμοθόη ξεκίνησε την ομιλία της ευχαριστώντας όλους τους παρευρισκομένους κι αφιερώνοντας 1' σιγή προς τιμήν των αρχαίων Αινιάνων και των Ιερών Δασκάλων της περιοχής, είπε: "Το ΠΟΘΕΝ και το ΘΕΟΘΕΝ είναι Λόγος ύπαρξης όλων μας, με όποιο "εγώ" έχει ο καθένας σε αυτόν τον πλανήτη, το οποίο παράγει ενέργεια. Γεννήθηκα στη Λιβαδειά, μεγάλωσα στην Ελάτεια Λοκρίδος, επαρχιακή κωμόπολη, με πρωτεύουσα τη Λαμία κι υπό τη φροντίδα της γιαγιάς μου Ελένης. Ο ήχος εκφοράς του προφορικού λόγου, με απασχολούσε από τότε που ήμουν μικρό κοριτσάκι μεγαλώνοντας με όλα αυτά τα Λ σε πόλεις και χωριά, μέχρι να γνωρίσω τα Λ του γραπτού Λόγου, τη σκέψη των αρχαίων μου προγόνων, δίχως να απαξιώσω το Λόγο του Χριστού. Η αρχαία τετρακτύς στο εξώφυλλο του βιβλίου μου "Το Λ των λέξεων και του Λόγου" (χτισμένη στον ιερό ορθόδοξο ναό της Παναγιάς Εκατονταπυλιανής στην Πάρο) μου έδωσε το ιερό εκείνο κλειδί, γιατί είναι ακριβώς η 100ή πύλη που οδηγεί στην όλη κρυμμένη αλήθεια. Μου έφερε στην επιφάνεια πάλι τον Πυθαγόρα και τον περίφημο Ναό του Σείριου Ήλιου από το αρχαίο Κόναρακ της αρχαίας Ινδίας, που έχουν εύσχημα κρύψει και τον αποκαλούν υποτιμητικά "ΚΑΜΑ ΣΟΥΤΡΑ". Ο αρχαίος ελληνικός ισόπλευρος σταυρός στο 1 και μοναδικό σημείο Ενότητας των αρχαίων Ελλήνων, πλαισιωμένος από τον ιερό κύκλο της λαμπρής γιορτής του Όμαιμου, Ομότροπου, Ομόθρησκου, Ομόγλωσσου, που ένωνε τους όπου γης σε Ανατολή, Δύση, Βορρά, Νότο αρχαίους μας προγόνους, είναι ακριβώς αυτό το ΠΟΘΕΝ. Είναι το πανίερο ελληνικό DNA της οντολογικής ελληνικής ψυχής για το φως της οποίας μίλησε και δίδαξε και ο Ιησούς Χριστός. Είναι ο δρόμος του ΘΕΝ που οδηγεί στο ΘΕΟΘΕΝ!!!
Αυτό το οποίο ένωσε η 1Η και μοναδική αρχαία ελληνική αυτοκρατορία του Μέγ-Αλέξανδρου. Αν η άγνοια του ΠΟΘΕΝ είχε βεβηλωθεί από κάποιους, που χρησιμοποιούσαν αυτόν τον ιερό σταυρό ενότητας και πάνω του σταύρωναν ανθρώπους, ο Ιησούς Χριστός εκουσίως σταυρώθηκε ακριβώς για αυτόν τον Λόγο Λ για να μη λησμονηθούν οι 30.000 Ίωνες Ιεροί Δάσκαλοι. Το λ λέξεων που φτάνει σε εμάς ως γνώση, από την εποχή του λίθου με τις ανασκαφές των αρχαιολόγων, για να έχουμε γραπτά μνημεία, αποδείξεις γραφής του Λόγου, ταυτίστηκε με τα 30 αργύρια του Ιούδα, σε έναν ιερό κωδικό γνώσης, μέσα από τον οποίο διδασκόμαστε την όλη αλήθεια της πηγής του Όλου των Όλων κι αυτό είναι το Φως της Γνώσης του Λόγου! Αυτό οπού με τρόμο, βία κι απαγόρευση και με το ρωμαϊκό δόγμα=νόμο, απαγορεύτηκε με ποινή θανάτου να υπάρχει.
Μια γενοκτονία πνευματική, την οποία στο βιβλίο μου γράφω "γεννοκτονία" με 2νν σκόπιμα. Αυτό το Όλον Φως, για το οποίο ο Ι. Χριστός έλεγε "Εγώ ειμί το Φως του κόσμου, ο ακολουθών εμοί ου περιπατήσει εν τη σκοτία, αλλ΄ έξει το Φως της Ζωής" είναι η αλήθεια για το Όλον Φως, αυτό το Απολλώνιο που απαγορεύτηκε κι όμως αναφέρεται ο Ιωάννης ο Θεολόγος, ξεκινώντας το Ευαγγέλιό του"Εν Αρχή ην ο Λόγος κι ο Λόγος ην προς τον Θεόν και Θεός ην ο Λόγος" γιατί τίποτα αληθινό δεν χάνεται... Επάνω σε αυτόν τον ιερό αρχαίο ελληνικό σταυρό σταυρώθηκε ο Ι. Χριστός, μαρτυρώντας για την όλη αλήθεια η οποία ερχόταν από την προκατακλυσμιαία εποχή και μέχρι των ημερών του ήταν όλο αυτό το σκόρπιο Α-Ω του Όμαιμου Ομότροπου Ομόγλωσσου Ομόθρησκου ΕΝΑ που φανερώνει το ΠΟΘΕΝ και το ΘΕΟΘΕΝ της οντολογικής θεϊκής ελληνικής ψυχής!
Μια ενότητα Αγάπης και συγκρότησης της κάθε ύπαρξης του καθενός δίχως να είναι μόνος αλλά μέσα σε κοινωνίες δίχως διαχωρισμό απογραφής, όπως έφτασε έως τις ημέρες μας. Κι αν κάποιοι θέλουν να λησμονηθεί, oι ονομασίες των πόλεων αποτελούν κώδικες γνώσης. Η Λαμία, που κάποιοι λένε πως η ονομασία της προέρχεται από κάποια ...Λάμια, λανθάνουν. Αυτή η σπίλωση του ονόματος της αρχαίας Μητέρας Γαίας, έτσι όπως έφτασε ως εμάς αποτελεί, βεβήλωση του αρχαίου ελληνικού Λόγου. Η αρχαία ονομασία με αναγραμματισμό φανερώνει την όλη αλήθεια του Λόγου Μνήμης για την ΑΙΑ δηλαδή τη Γαία. Ευχαριστώ όλους οπού είστε απόψε κοντά μας"
Η εκδήλωση έγινε στα πλαίσια των εκδηλώσεων της 4ης Γιορτής Φθιωτικού Βιβλίου που οργάνωσε ο Όμιλος Φθιωτών Λογοτεχνών & Συγγραφέων σε συνεργασία με το Δήμο Λαμίας και τη Δημοτική Πινακοθήκη Λαμίας!!!