Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Νότα Κυμοθόη Ο ήλιος των Μακεδόνων Ελλήνων




 Νότα Κυμοθόη
Ο Ήλιος των Μακεδόνων Ελλήνων
Έχω γράψει πάλι το 1992 γι΄αυτό το θέμα, για το οποίο δυστυχώς οι πολιτικογραφημένοι στα χαρτιά Έλληνες πολιτικοί κι Ελληνίδες, δεν έχουν ιδέα μάλλον, τι θα πει ΈΛΛΗΝ και τι θα πει ΕΛΛΗΝΙΣ.
Με θλίβει το γεγονός και με προσβάλλει ως άνθρωπο με καταγωγή και ρίζες από την Ελλάδα, τη χώρα του φωτός, των αξιών, του πολιτισμού, της αρμονίας και της Θεογονίας!!! Κι όλ΄αυτά σε μια άλλη εποχή, την οποία δυστυχώς ακόμα χαρακτηρίζουν με τον υποτιμητικό τίτλο ειδολωλοτρική.
Το ότι όλοι άρπαξαν κάτι από τη δημιουργία και τη σοφία των προγόνων μου με προβληματίζει πάρα πολύ. Μα περισσότερο μ΄ έχει προβληματίσει το ψέμα, το οποίο δυστυχώς φοριέται σε όλα τα μεγέθη και σε όλα τα χρώματα σαν μοντελάκι πολυτελείας. Αλλά, επειδή σήμερα η τεχνολογία έχει πολύ προχωρήσει και μας φέρνει κοντά με γνώσεις κρυμμένες, θα μου επιτρέψετε, να σας γνωστοποιήσω κάτι, κι ας θυμώσουν οι δύσπιστοι φίλοι, γνωστοί και συμπατριώτες μου φανατικοί σε κάποια θρησκευτική ομάδα...
Ελάχιστοι Έλληνες κι Ελληνίδες, γνωρίζουν τι σημαίνει Φως θεϊκό. Ας ταυτίσουμε λοιπόν το θεϊκό φως με το Άγιο Πνεύμα, αυτό, οπού πάλι φανερώθηκε με την έλευση του Ιησού Χριστού, και πάλι απλώθηκε στη γη μας.
 Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή με λίγα λόγια. Το 16άκτινο άστρο της Βεργίνας, όπως έχει χαρακτηριστεί, έχει να κάνει με τα ιερά της Μυσταγωγίας του Θεού Ήλιου, δηλαδή με τα ιερά των αρχαίων Ελλήνων. Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στο Φως ενός Επουράνιου Πατέρα Όλων και τον ταύτισαν με τον Ήλιο ως ιερό σύμβολο αυτού του Θεού κι εκπροσωπείται από τον Απόλλωνα, γεννημένο στη Δήλο, αδερφό της Αρτέμιδος, Θεάς προστάτιδας του κυνηγιού.
Αλλά οι Θεοί των αρχαίων Ελλήνων ήταν 12 ανθρωπόμορφοι με ξεχωριστές ενέργειες ο καθένας από αυτούς. Μορφές γιγάντιες με ενέργειες υπεράνθρωπε που βοηθούσαν εκείνους που τους λάτρευαν και γι΄αυτό στις ανασκαφές που γίνονται από τους καλούς μας αρχαιολόγους, βρίσκουν πλήθος αναθήματα, δηλαδή τάματα. Και σήμερα οι άνθρωποι κάνουν τάματα στις εικόνες δηλαδή στα είδωλα που απεικονίζουν το πρόσωπο ενός αγίου της τωρινής θρησκείας...
Δεν μπορώ να σας αναλύσω όλο το θέμα, γιατί είναι λιγοστός ο χώρος εδώ...Μπορώ όμως να σας μιλήσω για το φως, γιατί από αυτό προέρχομαι...
Οι αρχαίοι Έλληνες Μύστες λάτρευαν τον Σείριο Ήλιο, που ήταν 3 ήλιοι...
Σείριος Ήλιος κι από εδώ προέρχεται το Κύριος, γιατί το Σ ήταν C την εποχή των Ρωμαίων...
ΖΕΥΣ ήταν ο Θεός όλων των φωτισμένων του κόσμου, αλλά πολλοί δεν δέχονταν το αρχαίο ελληνικό πνεύμα, γιατί μετά από τους κατακλυσμούς, χάθηκαν πολλά ιερά και πολλοί μύστες ιερείς...
Η έννοια ΖΕΥΣ είναι μυστικιστική κι έχει δύναμη. Ταυτίστηκε με το ΔΙΑ στην νεοελληνική καθομιλουμένη διότι: ο Ζεύς στην αρχαία ελληνική, στη γενική κάνει, του Διός κι όχι του Ζιός. Έτσι λοιπόν καθιερώθηκε να λέγεται ο Ζευς, Δίας. Αλλά και τα ιερά του Άμμωνος Διός, καταμαρτυρούν αυτό, γιατί είχαν ιερό σύμβολο το ιερό Γαμμάδιον.  Θα το δούμε αυτό που συμπεριλαμβάνεται πιο κάτω...Αυτό, δηλαδή το ιερόν Γαμμάδιον αποτέλεσε σημείο αναφοράς και σήμαινε την ιερή καρδιά του Ήλιου Σείριου κι ήταν διαδεδομένο σε όλα τα ιερά του φωτός. Θα το δούμε σε σύμβολα σε όλα τα ιερά του Ήλιου Σείριου Θεού Φωτός σε όλη τη γη, γιατί ο Ελληνισμός ήταν παντού. Το βρίσκουμε εκτός από τους αρχαίους ναούς και σε αγάλματα του Βούδα, που εκπροσωπούσε το φως. Το ιερόν Γαμμάδιον, το χρησιμοποίησαν καταχρηστικά και καταστροφικά οι "ναζί" και οΧίτλερ και μας έχουν δημιουργήσει έναν τρόμο για τη χρήση του, ονομαζόμενο "σβάστικα". Αλλά έφτασε ο καιρός να πέσει άπλετο ελληνικό Φως παντού...

Μετά το Μέγα Αλέξανδρο, οι Ρωμαίοι, αμόρφωτοι στρατιωτικοί, πλιατσικολόγοι στη χώρα μας αλλά και σε όλη την αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, δεν άφηναν στο πέρασμά τους τίποτα...Μαζί με αυτούς κατέστρεφαν κι όλοι οι φανατικοί και αμόρφωτοι μη Έλληνες και μη μετέχοντες της ελληνικής παιδείας Εβραίοι, που χρησιμοποίησαν την άνοδο του χριστιανισμού, μπήκαν μέσα στο ιερατείο του δόγματος και αποκεφάλιζαν τ΄αγάλματα.

Ας δεχτούμε λοιπόν πως ο Χριστός γεννήθηκε...με υπερφυσικό τρόπο. 
Αλλά υπάρχει μια μεγάλη ομοιότητα, στη γέννησή του, με τη γέννηση του Διός σε σπήλαιο...

Αν θέλουμε να δεχτούμε και να κατανοήσουμε αυτόν τον τρόπο, της Θεογονίας, ας πάμε στον Ησίοδο, που μιλάει για τη Θεογονία των Ελλήνων Θεών, δηλαδή την προέλευσή τους από τον Σείριο Ήλιο, Θεό τρισηλίου Φωτός!..

Δυστυχώς αυτά τα ωραία κείμενα έχουν εξαφανιστεί από την ελληνική παιδεία και δεν διδάσκονται τα ελληνόπουλα τίποτα. Αλλά μήτε για τους ελληνικούς μύθους, που κι εκεί βρίσκουμε πολλές κρυμμένες αλήθειες...

Ο Χριστός λοιπόν, μια φωτεινή υπέρλαμπρη ύπαρξη, φανερώνει ή μάλλον υπενθυμίζει στην τότε ανθρωπότητα το Φως το Αληθινό του Παν αεί ου=Παν α-γ-είου Φωτός. Λέει λοιπόν:"εγώ ειμί το φως του κόσμου ο ακολουθών εμοί ου περιπατήσει εν τη σκοτία αλλ΄ έξει το φως της ζωής".

Ποιο είναι το φως της ζωής; Για ποιο φως μιλάει ο Χριστός εκείνη την εποχή στον τόπο γέννησής του και σ΄εκείνους όλους που πίστευαν στον παραποιημένο Θεό Ζευ τον Βάαλ και σε όλους εκείνους τους θεούς του Σολομώντα;

 Μιλάει για τον πατέρα του, τον πανταχού παρόντα...και φανερώνει όλο το κρυμμένο φως των χαμένων ελληνικών μυστηρίων...
Οι μαθητές του ήταν 12 (λένε οι γραφές έτσι όπως τις διαμόρφωσαν) για να φαίνεται συμβολικά ο αριθμός, όπως και οι 12 Ολύμπιοι Θεοί. Αλλά γιατί μας έκρυψαν όλη την αλήθεια, την οποία ο Χριστός, τους επέλεξε για να θυμίσουν στην ανθρωπότητα την αλήθεια των Ολυμπίων και ενώ μιλούσαν για την αλήθεια του Φωτός...στην πορεία, έκρυψαν όσα δεν τους άρεσαν και πήραν όσα τους ταίριαζαν (αυτό γράφει κι ο Μέγας Βασίλειος που ήταν ιερέας στα βάθη της Καπαδοκίας κι είχε σπουδάσει Φιλοσοφία στην Αθήνα). 
Ο Χριστός λοιπόν, τους έδωσε δύναμη, χαρίσματα, γνώσεις οπού ο ίδιος είχε και τους έστειλε σε όλα τα μήκη και πλάτη του τότε γνωστού κόσμου, για να διδάξουν...Κάποιοι από αυτούς έγραψαν τη διδασκαλία του με τον τίτλο "ευαγγέλιο". Η λέξη "ευαγγέλιο" είναι γνήσια ελληνική και σημαίνει καλή αγγελία από το ΕΥ που περιέχεται μέσα στο ΖΕΥ και το αγγέλλω δηλαδή αναγγέλλω, διαδίδω τον καλό λόγο, τον λόγο ζωής.

Στο απόκρυφο ευαγγέλιο του Θωμά υπάρχει ακριβώς αυτή η αλήθεια και φυσικά το έχουν καταχωνιάσει, λες κι ο Απόστολος Θωμάς δεν ήταν ευλογημένος μαθητής του Χριστού. Όπως εξαφάνισαν και το "ευαγγέλιο" που έγραψε η Μαρία Μαγδαληνή και δεν την συμπεριέλαβαν καν στις ισαποστόλους, όπως και την Φωτεινή τη Σαμαρίτιδα...που πολύ αργότερα την τίμησαν ως Αγία. Αλλά ακόμα δεν έπαψαν να είναι "μισογύνιδες" και "μισαλλόδοξοι" με τη γυναίκα, την οποία θεωρούν κατώτερη από τον άντρα, μέσα στις εκκλησίες...αλλά και μέσα στο χώρο της παιδείας. Αναθεματίζουν δε τα ελληνικά γράμματα και την ελληνική φιλοσοφία, με τις "ιερές γραφές" όπως λένε κι έχουν μπει μέσα στο Υπουργείο Παιδείας, ευλογώντας και προωθώντας θέματα που είναι ενάντια με την αλήθεια και τον Ελληνισμό.

Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος γράφει:"Εν αρχή ην ο Λόγος κι ο Λόγος ήν προς τον Θεό και Θεός ην ο Λόγος"...
Γι αυτόν το Λόγο, δηλαδή το Φως, τη Λογική, το Λογισμό του φωτός, αυτό οπού ήρθε να φανερώσει ο Χριστός, μιλάει και ο Απόστολος Θωμάς...κι είναι στο Λογίδιο 50 του ευαγγελίου του...Ο Απόστολος Θωμάς κοιμήθηκε στη μακρινή Ινδία, στην οποία είχα την τύχη να ταξιδέψω και να μελετήσω θέματα σχετικά με τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΌ που έχουν τελείως κρυφτεί κι αποσιωπηθεί. Υπάρχουν στο βιβλίο μου Η ΛΥΤΡΩΣΗ, εκδ. Ίαμβος 2007, εκεί θα βρείτε την αλήθεια για την ΤΕΤΡΑΚΤΥ, δηλαδή όλη την τελετουργία του ιερού Γαμμάδιου...Ο ναός στον οποίο μυήθηκε ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ, ο Ναός του Σείριου Ήλιου...
Αλλά γιατί δε μιλάει κανείς για το Βούδα, που γεννήθηκε πριν 2500 χιλιάδες χρόνια πριν οτ Χριστό, ο οποίος διέδωσε την αλήθεια για το Φως της Αγάπης, αυτό που αργότερα διέδωσε κι ο Χριστός; Γιατί δε μιλάνε για την αλήθεια της Μύησης που έδωσε ο Ιησούς Χριστός, αλλά την κρατάνε μόνον στα ιερατεία ως δική τους;
Γιατί φορτώνουν στον κοσμάκι τρομοκρατία και μίσος;
Στο απόκρυφο ευαγγέλιο του Αποστόλου Θωμά, θα βρείτε αλήθειες σχετικές με το φως του Θεού και τι σημαίνει, αυτά που έχουν επιμελώς κρύψει... Είναι τυχαίο που ο Θωμάς δίδαξε στην μακρινή Ινδία και μαρτύρησε εκεί;
(συνεχίζεται στο βιβλίο μου Το Λ των λέξεων και του Λόγου)

© Nότα Κυμοθόη



© Nότα Κυμοθόη