Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

ΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΙΩΠΗΛΑ"

                                                εικόνα:φωτογραφία της Νότας Κυμοθόη

ΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΤΑΣ ΚΥΜΟΘΟΗ
"ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΙΩΠΗΛΑ"/© Νότα Κυμοθόη

(αφιερωμένο)
(απόσπασμα από το βιβλίο μου Ερώ)

ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΙΩΠΗΛΑ ως να μετράς από μέσα σου
Λογαριάζεις αιώνες κι ανθίζεις δίπλα στην πόρτα μου
ένα χαμόγελο σαν χαμομήλι και ξέρεις πως θα το μυρίσω.

       Στο πρόσωπό σου γίνομαι άμαθος άνεμος
       ζητώντας τη θωπεία των χεριών σου.

Του κορμιού μου οι κραδασμοί ισχυροί σεισμοί
       και με συντρίβουν.

Γράφω γραμμές επάνω σου με της αφής το 'χνάρι
και στο βρεγμένο δέρμα σου βλέπω τη θάλασσα
να γυροφέρνει αρμύρα.

      Ποθητέ μου
      η θήλεια Αρχή σου είμαι.

Στην όψη του φαλλού σου δύναμη και φωτιά σου
λαχτάρα στα εσώτερά σου
κι επιβεβαίωση.

ΔΩΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΥΡ σου να καεί
      της πεθυμιάς το πάθος
Τα λόγια που φυσάνε κατακεί
      σαν φρύγανα προσάναμμα ας γίνουν.
Ο έρως είναι ιερός
      το εγώ κι εσύ θα κάνει Ένα
      κι αυτό είναι το παν.

Νότα Κυμοθόη
artnotakymothoe
Copyright:Νότα Κυμοθόη 1999-2016

© Νότα Κυμοθόη