Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ"

φωτογραφία Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ

Ευχαριστώ όλη την ομορφιά του τοπίου οπού γεύτηκε η ψυχή μου μέσα σε όλο το μεγαλείο της απλότητας!!!
Ευχαριστώ όσους με βοήθησαν να είμαι αυτό οπού είμαι κι όσους δεν άρεσε αυτό οπού ήμουν κι αυτό οπού δημιούργησα, και προσπάθησαν και προσπαθούν να καταστρέφουν με θεμιτούς κι αθέμιτους τρόπους και μέσα, ας φωτιστούν.
Κατανοώ το μεγάλο τους πρόβλημα, να επιθυμούν να ζουν ευτυχισμένοι δημιουργώντας τρομοκρατία, πόνο σε άλλους και καταστροφές, ενώ δημοσίως δείχνουν άλλο πρόσωπο.
Το να σκάβουν για να βρουν αρχαία δημιουργώντας υλικό πλούτο, ο οποίος φαίνεται, είναι μάταιο.
Ο πολιτισμός δημιουργείται με απλά πράγματα κι όχι με κλοπές, με καταστροφές και μήτε με αρχαιοκαπηλίες από εκείνους που ήρθαν στον τόπο για ν΄ αρπάξουν...
Για όλους οπού  δημιούργησαν προβλήματα με τη συμπεριφορά και τη βία τους, τα οποία κάλυψαν μέσα από τις υπηρεσίες του τόπου ευθύνονται για την συνένοχη "σιωπή" τους, όσο κι αν νομίζουν πως ο κόσμος δεν τους ξέρει...

Μέσα από όλα και όλους σε αυτό τον τόπο, έμαθα αυτό οπού γύρεψα να μάθω...
Αυτό, οπού ήταν για εμένα...Σας επιστρέφω πίσω όλες τις συμπεριφορές για εμένα που δεν μου ανήκουν. Είναι δικές σας...
Σκάβατε και λεηλατούσατε την περιοχή από τότε οπού σας γνωρίζω. Σκάβετε και λεηλατείτε την περιοχή ακόμα...
Χαίρομαι γιατί μπορώ και σας βλέπω κατάματα, εσείς ΟΧΙ!!!

Ευχαριστώ λοιπόν, για όλη αυτή τη γνώση!..Σας συγχωρώ κι εύχομαι να φωτιστεί ο νους σας και να δείτε όλα σας τα λάθη...

Είμαι ερωτευμένη με τη ζωή και τους ανθρώπους που λένε ΚΑΛΗΜΕΡΑ και το εννοούν!..
Είμαι ερωτευμένη με την αλήθεια, γιατί αυτή έχει μόνον ΈΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ!..

Ο καθένας γράφει τη δική του ιστορία...κι ο χρόνος δείχνει του καθενός την πορεία...

ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ

"Ω! Θεέ των γκρεμισμένων Ναών σου της πατρώας μου γης!.. Εσύ οπού γνωρίζεις όλη την αλήθεια και ξέρεις πως όλα είναι μέσα στην αιωνιότητα και τίποτα δεν χάνεται. Έλα και θεράπευσε με την Αγάπη και το Φως Σου όλους τους σκοτεινούς νόες που καταστρέφουν και κλέβουν τ΄ αρχαία σου και σε ξένες αγορές τα ξεπουλάνε...Ω Μακάριε Θεέ, Εσύ οπού συντρόφεψες όλες μου τις δυσκολίες με το Φως Σου και την άπλετη Αγάπη Σου, θεράπευσε όλη αυτή την πλάση και φέρε πάλι το Φως και τη Δόξα σου στων Ελλήνων τα ιερά για το καλό των ανθρώπων!.. Ευχαριστώ" Αμήν
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Υ.Γ.
Η εικόνα ανωτέρω έχει Πνευματικά Δικαιώματα και δεν έχει παραχωρηθεί για ανάρτηση σε κανέναν, όποιος την έχει αναρτήσει, δίχως να έχει τη δική μου γραπτή άδεια χειρογράφως και με δική μου σφραγίδα, είναι παράνομος και διώκεται. Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Nότα Κυμοθόη