Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ"

φωτογραφία Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΓΝΩΣΗ

Ευχαριστώ για όλη τη γνώση οπού μου δώσατε αλλά και όλη την ομορφιά τόσα χρόνια...
οπού γεύτηκε η ψυχή μου...μέσα στο μεγαλείο της απλότητας!!!


Ευχαριστώ όλους, όσους με βοήθησαν να είμαι αυτό οπού είμαι κι όσους με πίκραναν απλά τους συγχωρώ...κατανοώντας το μεγάλο τους πρόβλημα να ζουν ευτυχισμένοι δημιουργώντας τρομοκρατία και πόνο σε άλλους.
Για όλους εκείνους, οπού μου δημιούργησαν πόνο...και προβλήματα με τη συμπεριφορά και τη βία τους, απλά τους λυπάμαι...γιατί κατανοώ το μεγάλο τους πρόβλημα που δεν ξέρουν τι έκαναν κι όσα προβλήματα δημιούργησαν, για να δυσκολέψουν τη ζωή μου, ξέρω ότι το έκαναν από...φθόνο...ζήλια, κακία, μοχθηρία, φανατισμό, ρατσισμό, διχόνοια, έχθρα και συναισθήματα για τα οποία ευθύνονται οι ίδιοι που άφησαν να φωλιάσουν μέσα τους..


Μέσα από όλα και όλους σε αυτό τον τόπο, έμαθα αυτό οπού γύρεψα να μάθω...
Αυτό, οπού ήταν για εμένα...Σας επιστρέφω πίσω όλες τις πίκρες που μου δώσατε κι όλες τις δυσκολίες...γιατί ...ΑΝΗΚΟΥΝ Σ΄ ΕΣΑΣ!


Ευχαριστώ λοιπόν, για όλη αυτή τη γνώση!..Σας συγχωρώ κι εύχομαι να φωτιστεί ο νους σας και να δείτε όλα σας τα λάθη...


Είμαι ερωτευμένη με τη ζωή και τους ανθρώπους που λένε ΚΑΛΗΜΕΡΑ και το εννοούν!..
Είμαι ερωτευμένη με την αλήθεια, γιατί αυτή έχει μόνον ΈΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ!..


Ο καθένας γράφει τη δική του ιστορία...κι ο χρόνος δείχνει του καθενός την πορεία...

ΣΤΟΝ ΑΣΚΛΗΠΙΟ
Νότα Κυμοθόη© Νότα Κυμοθόη
"Ω! Θεέ των γκρεμισμένων Ναών σου της πατρώας μου γης!.. Εσύ οπού γνωρίζεις όλη την αλήθεια και ξέρεις πως όλα είναι μέσα στην αιωνιότητα και τίποτα δεν χάνεται. Έλα και θεράπευσε με την Αγάπη και το Φως Σου όλους τους σκοτεινούς νόες που καταστρέφουν και κλέβουν τ΄αρχαία σου και σε ξένες αγορές τα ξεπουλάνε...Ω Μακάριε Θεέ, Εσύ οπού συντρόφεψες όλες μου τις δυσκολίες με το Φως Σου και την άπλετη Αγάπη Σου, θεράπευσε όλη αυτή την πλάση και φέρε πάλι το Φως και τη Δόξα σου στων Ελλήνων τα ιερά για το καλό των ανθρώπων!..Ευχαριστώ" Αμήν
Με φως και αγάπη
Νότα Κυμοθόη

Υ.Γ.
Η εικόνα ανωτέρω έχει Πνευματικά Δικαιώματα και δεν έχει παραχωρηθεί για ανάρτηση σε κανέναν. όποιος την έχει αναρτήσει, δίχως να έχει τη δική μου γραπτή άδεια χειρογράφως και με δική μου σφραγίδα, είναι παράνομος και διώκεται. Ευχαριστώ για την κατανόηση.

© Nότα Κυμοθόη