Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "10Η ΣΕΙΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ 2011"


ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
"1ΟΗ ΣΕΙΡΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ 2011"
                                                    

10ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΜΗΝΥΜΑ


Αποβάλλω όλη την απληστία
Αποβάλλω όλη την εξάρτηση
από τα χρήματα και την ύλη
Αποβάλλω όλη τη φιλαργυρία
Αποβάλλω όλη την τσιγκουνιά
Απβάλλω όλη τη μιζέρια
Αποβάλλω όλη την ασυδοσία
Αποβάλλω όλη την σπατάλη
Αποβάλλω κι απομακρύνω όλα
όσα δεν χρειάζομαι συνειδητά
και τα προσφέρω σε συναθρώπους.


Αποβάλλω όλη την υποκρισία
Αποβάλλω όλο το ψέμμα
Αποβάλλω όλο το "υπερ-εγώ"
Αποβάλλω όλο το φόβο
Αποβάλλω όλη την άρνηση
Αποβάλλω όλη την αυταπάτη
Αποβάλλω όλη την ψευδαίσθηση
Αγκαλιάζω όλη την ανθρωπότητα
με ευσπλαχνία και αγάπη
ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ τη διαφορετικότητα.


Έχω ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΚΑΛΟ
Έχω ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ
Έχω ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ
Έχω ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΟ ΕΑΥΤΟ 


Έχω ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ
ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕΤΙ.

                                                                            
ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ 40 ΗΜΕΡΕΣ


ΑΠΟΧΗ από μολυσμένες τροφές
ΑΠΟΧΗ από απολαύσεις των αισθήσεων
ΑΠΟΧΗ από ροπές των αισθήσεων
ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ και ΚΑΤΑΝΟΩ
τους ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ και ΚΑΤΑΝΟΩ
τους ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ
ΣΥΝΔΕΟΜΑΙ και ΚΑΤΑΝΟΩ
την ΕΝΕΡΓΕΙΑ των ΘΕΊΚΩΝ ΝΟΜΩΝ


ΠΡΟΣΕΥΧΗ ή ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΝΟΕΡΑ
 ΑΦΗΣΕ ΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ 
ΝΑ ΡΕΕΙ ΣΕ ΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΑ
ΕΝΩΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΘΕΙΟ ΟΠΟΥ ΕΙΣΑΙ


ΚΑΛΗ ΚΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ 
ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ
ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΩΣ
ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ


artnotakymothoe
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2011

© Νότα Κυμοθόη