Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ:"Η ΛΥΤΡΩΣΗ" Νότα Κυμοθόη, Δεκέμβριος 2006,


                              ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ 
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ Hondos Ομόνοια, Καλλιθέα, Γλυφάδα
                                      "Η ΛΥΤΡΩΣΗ"
                                                               Δεκέμβριος 2006, Αθήνα

Νότα Κυμοθόη
Συγγραφέας

"Όλη η γη είναι ένας μικρός παράδεισος
Ας απλώσουμε τα χέρια με αγάπη
Ας αφουγκραστούμε...το συνάνθρωπο
Είμαστε όλοι αδέλφια!..

Η σχέση που μας ενώνει είναι η αγάπη!
Έχει τόπο και χώρο για όλους!..
'Οταν αυτό κατανοηθεί, τότε η γη
θα είναι ένας Παράδεισος...
Τώρα, αυτό οπού ο καθένας έχει υποχρέωση
στον εαυτό του να πράξει
είναι να κάνει αυτοκριτική 
και να κατανοήσει τη μια ΑΡΧΗ
δηλαδή το "ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ"
κι όταν αυτό συμβεί τότε
μπορεί να κατανοήσει και
το "ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ"
για να ενωθεί όλη η θεϊκή ενέργεια
της προέλευσής μας 
στο κοινό καλό και ουράνιο καλό όλων!"


Ευχαριστώ όλους και όλες που είσαστε απόψε εδώ στον όμορφο αυτό χώρο του βιβλιοπωλείου
στο υπέροχο πολυκατάστημα του κου Χόντου, στο κέντρο της πόλης μας. Μιας πόλης, οπού έχει το όνομα μιας θεάς της σοφίας. Η Αθηνά-με δένει μια αρχαία σχέση μαζί της, καθώς άγω την καταγωγή από την περιοχή των Λοκρών, εκεί οπού υπάρχει ένα θαυμάσιο ιερό της-η Κραναία Αθηνά, ένας  αρχαίος ναός που χτίστηκε μετά τον μεγάλο κατακλυσμό... Η Αθηνά λοιπόν οπού έδωσε το όνομά της σε αυτή την πόλη έχει σχέση με την ελιά, το αγαπημένο μου δέντρο!..Εκεί λοιπόν, κάτω από μια ελιά στην περιοχή των Λοκρών, στην Ελάτεια ξεκίνησα να σκέφτομαι πως θέλω να γίνω συγγραφέας...Σας ευχαριστώ οπού σκύβετε με αγάπη πάνω από τις αράδες των γραπτών μου και με κάνετε καλύτερη στη γραφή μου για τα επόμενα βιβλία μου.
Αυτό το βιβλίο, αποτελεί έναν μεγάλο άθλο για εμένα, καθώς είναι βασισμένο σε αληθινές ιστορίες ανθρώπων, που κάποιοι ζουν ακόμα ανάμεσά μας, ενώ κάποιοι είναι σε άλλο επίπεδο.
Για να το γράψω περπάτησα σε τόπους και έζησα σε περιοχές οπού έζησαν κι αυτοί. ήθελα να αποταμιεύσω στην καρδιά μου όλο το συναίσθημα αυτών των περιοχών και των ανθρώπων οπού ζουν εκεί...
Υπάρχει μια σχέση άρρηκτη με την Ινδία, γιατί ενώ λένε στην ελληνική ιστορία πως ο πολιτισμός μας είναι ινδοευρωπαϊκός, κανείς δεν εξηγεί τι σημαίνει αυτό...
Ευχαριστώ λοιπόν όλους τους φορείς που συνετέλεσαν για να ταξιδέψω ως την μακρινή Ινδία και ιδιαίτερα ευχαριστώ τον ιερό Δάσκαλο Σρι Σάτια Σάι Μπάμπα, οπού πνευματικά βοήθησε για όλη αυτή τη γνώση σε αυτό το υπέροχο ταξίδι σε όλη την Ινδία. Αποτελεί για εμένα ένα θαύμα, έτσι όπως έγινε...

Ελλάδα λοιπόν και Ινδία σαν μια συνέχεια του χθες με το τώρα...

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον εκδότη μου κ. Αγησίλαο Καλαμαρά για την καλή συνεργασία μαζί του καθώς κι όλους τους συνεργάτες του στον εκδοτικό του οίκο καθώς και την κα Θεοδωρίδου, για όλη την εκδήλωση.

Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες μου που ήρθαν στις παρουσιάσεις του βιβλίου μου και ευχαριστώ ιδιαίτερα κι όλους τους νέους αναγνώστες μου που γνώρισα αυτές τις ημέρες.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα όλους όσους ήρθαν από την Αμερική, από το Λονδίνο, από το Καναδά, από την Ισπανία, από την Ιταλία, από την Κύπρο και με τίμησαν στην παρουσίαση αυτού του βιβλίου μου...

Εύχομαι σε όλους να έχετε καλά Χριστούγεννα με τις οικογένειές σας και
Καλή ανάγνωση...
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ!..
Νότα Κυμοθόη
Copyright:Νότα Κυμοθόη 2008
Πνευματικά δικαιώματα © 2008 Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .